U okviru projektnog rada iz Poznavanja društva koji je trajao tri mjeseca učenici V razreda su istraživali veoma daleku, daleku i blisku prošlost našeg grada (Podgorice). Podijeljeni u grupama, svi članovi grupa su doprinijeli ukupnom projektu, a vođe grupa su imale sluha za različite prijedloge poštujući sve članove grupe.
Teme su bile različite:
- simboli grada
- predmeti koji su se koristili u svakodnevnoj upotrebi
- prevozna sredstva
- igre koje su djeca igrala
- položaj djece u porodici
- arhitektura grada…
- šta je novo u Podgorici.
Djeca su prikupljala materijale obilazeći muzeje, tražeći stare novine i časopise, koristeći knjige koje govore o prošlosti, posmatrajući stare zgrade i predmete, pretražujući internet, koristeći stečenja znanja.
Rezultate rada su predstavili na više načina. Pored teksta koristili su fotografije, prezentacije, brošure, hamer, kopirane djelove knjiga, novina i časopisa.
Iznijeli su svoja mišljenja o rezultatima, odnosno saznanjima do kojih su došli, teškoćama na koje su nailazili tokom rada, kao i zahvalnost onima koji su im pružili podršku.
Spremno su dočekali datum kada su uspješno prezentovali izvještaje istraživačkog rada.
Predmetni nastavnik,
Tatjana Ostojić